Zagotavljanje kakovostnih in strokovnih zdravstvenih storitev s pomočjo uveljavljanja sodobnih zdravstvenih pristopov in tehnologij z namenom izboljšanja kakovosti življenja ljudi.
Želimo postati eden izmed vodilnih zasebnih polikliničnih zdravstvenih centrov v Sloveniji ter postati pomemben in stabilen partner podjetjem in drugim uporabnikom z zagotavljanjem kakovostnih specialističnih obravnav in diagnostik v splošni in specialistični zunajbolnišnični dejavnosti.
Kakovostno in strokovno delo, zadovoljni zaposleni, timsko delo, inovativnost, družbena odgovornost, medsebojno spoštovanje in zaupanje ter etičnost.
Vsi zaposleni dosledno izvajamo strateške usmeritve in s tem nenehno izboljšujemo kakovost naših storitev.
Krško, avgust 2019
Direktorica: Darja Čakar
Želimo postati eden izmed vodilnih zasebnih polikliničnih zdravstvenih centrov v Sloveniji ter postati pomemben in stabilen partner podjetjem in drugim uporabnikom z zagotavljanjem kakovostnih specialističnih obravnav in diagnostik v splošni in specialistični zunaj bolnišnični dejavnosti.
Naše vrednote so kakovostno in strokovno delo, zadovoljni zaposleni, timsko delo, inovativnost, družbena odgovornost, medsebojno spoštovanje in zaupanje ter etičnost.
Z njimi bomo dosegli prepoznavnost, izvajali kakovostne in varne storitve, povečali tržni delež, trajno dobre poslovna rezultate in s tem zadovoljne zaposlene, uporabnike, pogodbene partnerje, lastnike in vse zainteresirane strani.
Kakovost je bistven element uspešnosti poslovanja in trajnostnega razvoja našega podjetja, zato je izvajanje navedb Poslovnika kakovosti obvezujoče za vse nas zaposlene v zdravstvenem centru Aristotel.
Darja Čakar, direktorica
Krško, september 2020
Naše paciente in širšo javnost obveščamo, da je dne 30.09.2020 Aristotel zdravstveni center Krško uspešno opravil postopek certifikacije za sistem vodenja in s tem pridobil certifikat kakovosti ISO 9001:2015. Le-ta potrjuje, da imamo v centru vzpostavljen in ustrezno vzdrževan sistem vodenja, ki izpolnjuje zahteve navedenega standarda. Kakovostno in strokovno delo, zadovoljni zaposleni, timsko delo, inovativnost, družbena odgovornost, medsebojno spoštovanje in zaupanje ter etičnost so naše vrednote, za katere se zavzemamo že več kot dvajset let – sedaj pa smo jih le še potrdili tudi z zunanjo certifikacijsko presojo. Na to priznanje smo se pripravljali eno leto s pomočjo odlične ekipe svetovalnega podjetja za sisteme vodenja Kakovost 2000, d.o.o. iz Novega mesta. Strokovno, neodvisno in nepristransko pa nas je presojal Slovenski institut za kakovost in meroslovje Ljubljana.
Zaveza ob pridobitvi certifikata kakovosti ni samo ohranitev kakovostnega dela, ampak venomerno izboljševanje na vseh področjih našega delovanja.