Osebni / profesionalni razvoj

Med pomembnimi dejavniki tveganja za zdravje v podjetju so dejavniki, ki so povezani:

  • z načinom vodenja,
  • z delitvijo vlog in organizacijo dela,
  • s komunikacijo v podjetju, z načinom razreševanja konfliktov,
  • s kvaliteto odnosov med zaposlenimi,
  • z možnostjo napredovanja,
  • z načinom vključevanja zaposlenih v procese odločanja
  • s čustvenimi in socialnimi kompetencami zaposlenih
  • s tem, kako podjetje omogoča usklajevanje profesionalnega in  zasebnega življenja…

Vsi ti dejavniki neposredno vplivajo ne samo na zdravje zaposlenih, ampak tudi na uspešnost in ugled podjetja, zato vam v okviru QC  nudimo celosten pristop pri obravnavi dejavnikov tveganja, tudi s poudarkom na HR področju.


Ali ste vedeli?

  • Da je „kultura“ podjetja gorivo za uspeh podjetja in da je možno ustvariti kulturo, ko zaposleni prinašajo srce v podjetje?
  • Da je 59% zavzetih visoko inovativnih pri delu
  • Da je 23% zaposlenih je neuspešnih, ker ne znajo upravljati svoja čustva?
  • Da je 17% zaposlenih je neuspešnih, ker nimajo potrebne motivacije?

Da imajo podjetja z učinkovito strategijo upravljanja s talenti  71% bolj zavzete zaposlene?