osveščanje zaposlenih o zdravem življenjskem, delovnem slogu in zdravju, preoblikovanje širokega delovnega okolja in tudi delovnega mesta posameznega zaposlenega, v prid ohranjanja zdravja. Vse ta prizadevanja posledično prinašajo velike koristi ne le zaposlenim temveč tudi podjetju in družbi kot celoti.
Da se z vlaganjem v promocijo zdravja zmanjšujejo stroški zaradi odsotnosti z dela, kajti stres na delovnem mestu je razlog za:
Zakon o varnosti in zdravju pri delu (ZVZD‐1) delodajalcem nalaga:
v 6. členu: delodajalec mora načrtovati in izvajati promocijo zdravja na delovnem mestu
v 24. členu: Delodajalec mora sprejeti ukrepe za preprečevanje, odpravljanje in obvladovanje primerov:
v 32. členu: delodajalec mora promocijo zdravja na delovnem mestu:
Analizo virov v podjetju, ki povzročajo stres: anketa (link - anketa), razgovori z vodilnimi in zaposlenimi Analizo podatkov: statističnih podatkov po opravljenih preventivnih pregledih, bolniška odsotnost -NIJZ, zdravstvena analiza delovnih mest, posredovanih podatkov podjetja o kazalcih produktivnosti, kakovosti… lahko se pripravi predstavitev analiz in naredi povezava na predstvaitve?
Priprava programa promocije zdravja, ki temelji na opravljenih analizah in upošteva.
Usmerjenost aktivnosti k odpravljanju vzrokov, ne posledic.
Preventivni, sistematski pristopi, ki aktivno vključujejo zaposlene in delovno organizacijo
V okviru CENTRA ZA KAKOVOST ŽIVLJENJA IN DELA Aristotel d.o.o. pripravimo izhodišča za oblikovanje programa promocije zdravja na delu (PZD) na osnovi predhodne kakovostne analize stanja in nudimo pomoč pri oblikovanju in izvajanju programa .
Pristop je multidisciplinaren